söndag 31 januari 2010

Award

Jag har fått en Award! Tack snälla Dabelin.




Nu ska jag göra följande:
- kopiera awarden till min blogg
- berätta 7 intressanta saker om mig själv
- välja 7 andra bloggar som jag vill ge awarden till
- länka till dessa bloggar
- lämna en kommentar på bloggarna att de har en award att hämta på min blogg.




7 intressanta (?) saker om mig...


* Jag köper oftast garn utan att ha en aning om vad jag ska sticka av det. Det brukar lösa sig efteråt.



* Jag stickar mest vantar, mössor,strumpor och sjalar.



* Jag håller på att lära mig tycka om hästar, vilket går ganska bra faktiskt.



* Jag har en vän som ska starta upp en gårdsbutik och undrar om jag vill sticka nåt och sälja där. Jag har redan börjat klura lite på egna mönster. Ska bli jättespännande.



* Jag tycker om att åka skidor både utför och på längden.



* Jag älskar vårvintern, med snö och varmt, soligt väder.



* Jag skulle så gärna vilja lära mig att väva.



* Jag har valt ut några bloggar, som jag blir glad av och som ger mig inspiration, som jag sänder awarden vidare till.

Hade velat gett vidare till fler, men flera av mina favoritbloggar hade redan fått awarden.

Bilder på min färdiga Citron-sjal kommer inom den närmaste tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar