lördag 11 september 2010

En bra dag

Började dagen med att sticka färdigt ett par vantar. Garnet är Drops Babymeriono. Det är första gången jag stickat med det garnet, men absolut inte sista. Passar perfekt till vantar.

Det här paret består av en höger- och en vänstervante :)

Frampå förmiddagen tog jag itu med att städa min och makens gemensamma klädkammare. Tre sopsäckar med gamla kläder blev det. Mitt garnförråd fick sig också en genomgång och Molly fick en härva som jag haft liggande i flera år. Hon blev föstås överlycklig, men valpar blir ju ganska fort trött...


Under dessa aktiviteter har jag idag lyssnat på slutet av ljudboken jag haft i ipoden ett tag. En fantastiskt underhållande bok som jag verkligen rekommenderar.
Trevlig lördagkväll på er!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar