lördag 27 mars 2010

Brainless

Jag har datorhaveri, men tjuvlånar sonens dator en stund.
Jag insåg ganska snabbt att Stickameras aprilsockar inte var nåt för mig, så jag har gett mig på ett par sockar som jag länge tänkt sticka; Brainless. Underbart fina. Mönstret var dock ganska klurigt, då jag ej stickat så många sockar från tån och upp. Den första sockan är dock klar, så nu är utmaningen att sticka en till likadan. Bilder får komma i morgon.

I går hade vi årets varmaste dag, med många + -grader i solen, men idag snöar det igen, suck.
Ha en trevlig lördagskväll allihopa, nu ska jag ladda upp med en massa ljus inför earth hour.

1 kommentar:

  1. Otur med datorn.
    Vi har haft jätteskönt idag men just nu regnar det.
    Vi har laddat med massor av ljus och det är supermysigt faktiskt.
    Snart ska vi trycka av tv´n också och bara sitta och lyssna på mina nålar och knastret från brasan.

    SvaraRadera