fredag 26 februari 2010

Vilken härlig dag.

Idag fick jag två efterlängtade paket med posten. I det första låg halsbanden jag beställat hos Levinda design, ett långt till mig med 3 tags med barnens namn på och en dogtag med barnens namn på till min man. De blev jättefina och jag är helnöjd. Kan verkligen rekommendera hennes hemsida.
Jag fick även mitt Hemlis 6-paket från underbara Bente. I det fanns ett underbart rött ullgarn, ett spännande te från Malmö chokladfabrik, mörk choklad, en choklad-ansiktsmask och en bok som jag inte har läst, som verkar vara bra.
Jättemycket tack till dig Bente som sänt mig så fina paket!!!









1 kommentar:

  1. Det är alltid lika spännande få veta om det jag skickar uppskattas.Det har varit väldigt roligt att sätta samman paketen och hoppas de har kommit till nytta och glädje.
    Här är våren faktiskt lite på gång med 6+ idag.Snön smälter i rasande fart men tyvärr ska det bli kallare nästa vecka. Ha det bra !
    Kram Bente

    SvaraRadera