lördag 19 december 2009

Frustrerande

Mitt paket till min Hemlis-vän har legat färdigt i 2 veckor, men iom att datorn krånglat och slutligen kraschade så har jag ingen adress kvar. Väntar intensivt att få hjälp av Ulrika på Stickamera. Vill ju att paketet ska komma fram före jul.
Jag har verkligen fastnat för tvåändstickningen. Jag har stickat ett par vita vantar denna vecka och när jag höll på med tummarna kände jag att det var en arbetskamrat som skulle ha den. Sagt och gjort, jag gav den till Gun-Britt i fredags. MEN jag glömde att fota dem! Jag ska be henne att få fota dem nån dag efter jul. Ett nytt par i ljusgrått är på stickorna.

Just nu har jag lakritskola på spisen som jag strax ska hälla upp. MUMS. Den är ju helt underbar.
Ska inom de närmaste dagarna göra en sammanfattning över mina SYTYCK-projekt, oj vad tiden går fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar