fredag 4 juni 2010

Nu händer det grejor!

Har varit ganska bloggpassiv den här veckan. Det har varit så ofantligt mycket att göra, både på jobbet och hemma. Ska på 40-årskalas i morgon och tänkte ha min Tea Leaves Cardigan, så jag har stickat på varenda lediga tid de senaste dagarna. Nu är den äntligen klar och ligger på tork.
Hoppas bara att den torkar nu tills imorgon kväll =).
Tror att jag ska göra en till faktiskt, i limegrönt ...
Barnen (och jag) har länge önskat sig en hund och då jag nu i sommar ska vara ledig 8 veckor kommer tillfället vi väntat på. Så vi har tingat en liten blandrasvalp (yorkshireterrier och pudel) som vi ska hämta nästa helg. Åh vad jag längtar...

(Bilden är lånad)

2 kommentarer:

  1. Vad roligt med en ny familjemedlem! Djur ger mycket glädje och när de är hemma är man aldrig ensam hemma.
    Lycka till med valpen!

    SvaraRadera
  2. Dubbel lycka nu då. Så mysigt med liten valp.

    SvaraRadera