fredag 25 juni 2010

En kopp garn till midsommar!!!

Jag har nu haft min första lediga sommarvecka. Den tillbringades till stor del i Härliga Härjedalen hos mina föräldrar. Asta har varit på ridläger hos Thilde Höök, så hon har haft en helt underbar vecka med massor av ridning och badande.
När jag kom hem så låg det ett stort härligt paket på köksbordet. Tack Annika!, för de fina garnerna och den underbara muggen. Jag har länge tänkt börja samla på dessa muggar och nu är jag verkligen igång. Garnerna var verkligen i min smak.


På stickfronten har det blivit en Tea leaves cardigan till. Bilder kommer bara jag köpt knappar till den. Har en annan kofta på gång också i ljusgrå Karisma, en höstkofta som jag tror kommer bli jättefin.I går hade vi kanonväder med sol och värme, men idag blåser det och solen lyckas inte skina genom molnen. Hoppas det blir bättre framåt kvällen. Jag och barnen har i alla fall varit ut och plockat blommor som vi bundit midsommarkransar av!!!

Molly har charmat hela familjen och växer så att det knakar. Asta låg på en madrass på golvet med henne första nätterna, men nu sover hon i sin bur hela nätterna...






1 kommentar:

  1. Ha en riktigt skön och trevlig midsommar!!!
    Hoppas att vädret blir bra hela dagen.

    SvaraRadera