torsdag 2 december 2010

Hemlisbilder

Här kommer äntligen en bild på mitt senaste hemlis 7-paket. Lika roligt som förra gången. Rött, handfärgat ullgarn (precis i min smak), ett häftigt banangarn och två nystan miniraggi. Det fanns även med ett par röda, jättesöta stickstoppar och ett tvålfår. De två lakrisalrullar som var med åts upp innan kameran hann fram :)
Har haft en hektisk period med mycket jobb både på nya och gamla jobbet. Jag har klarat mig från magsjuka än så länge. Det parasitsmittade vattnet finns ju i Östersund och jag bor några kilometer utanför, men väldigt många på jobbet har blivit sjuka.
Jag har haft en "virka-period" och virkat 5 mössor, som jag klippte till fleecefoder till i gårkväll. Bilder kommer när jag sytt i fodren klart.
Stickar nåt varv ibland på min Ishbel när jag får tid samt en del julklappar som jag inte kan fota och lägga ut än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar