fredag 27 augusti 2010

Händelserik dag.

Har haft en mycket givande dag, troligen lite tack vare Ipren, trots min förkylning. Febern är dock borta, så jag har orkat dammtorka och strykit mina nya höstgardiner till vardagsrummet. Maken dammsugade och hängde upp gardinerna. Jag blev supernöjd.
Jag har även sålt min ganska nya kamera idag. Fick syn på en annons på en kamera som jag tittat på förut, men som jag tyckt varit lite för dyr, men nu var det ca 2000 kr rabatt så jag slog till och beställde den. Syrran har en likadan, så jag vet att den är superbra.
På eftermiddagen träffade jag min nya chef. Jag har nu officiellt accepterat ett vikariat som Universitetsadjunkt i Psykiatri på Mittuniversitetet. Det känns jätteroligt och spännande. Jag kommer att vara delaktig i både sjuksköterskeutbildningen och troligen Kriminologiprogrammet. Hoppas att jag kan börja runt den 1 oktober.

När det gäller stickandet har jag stickat färdigt ett par vantar ikväll och fortsätter på min uppifrånochner kofta i turkost kamgarn.
Ska försöka hitta min gamla kamera i morgon så att jag kan ta några kort med den.
God natt på er.

1 kommentar:

  1. Grattis till nya arbetet! Stimulerande att byta uppgifter i tillvaron ibland!

    SvaraRadera